דובר צה"ל עדכן היום (רביעי) כי נמצא שלא היו פערים בגילוי הטיל ששוגר הלילה מתימן: "במהלך שיגור הטיל עלתה תקלה בהעברת המידע ממערכות חיל האוויר, התקלה טופלה והמידע עבר באופן חלקי ובאיחור".
"בהמשך להתרעות שהופעלו הלילה בחיפה, קריות וגליל מערבי בעקבות שיגור טיל מתימן שיורט בהצלחה, נמצא כי לא היו פערים בגילוי", נכתב בהודעה, "במהלך שיגור הטיל עלתה תקלה בהעברת המידע ממערכות חיל האוויר, התקלה טופלה והמידע עבר באופן חלקי ובאיחור".
בצה"ל הסבירו כי זו הסיבה לכך שההנחיות המקדימות הופעלו בקבועי זמן קצרים מהנדרש.

אזעקות הופעלו בחיפה ובקריות בשל שיגור מתימן
כזכור, לראשונה מפרוץ המלחמה, טיל בליסטי נורה הלילה מתימן לעבר אזור הצפון, ואזעקות הופעלו בין היתר בחיפה, בקריות ובגליל. מדובר צה"ל נמסר זמן קצר לאחר האזעקות כי בוצעו ניסיונות יירוט שתוצאותיהן בבדיקה. בהמשך דווח כי אכן שוגר טיל אחד בלבד – והוא ככל הנראה יורט בהצלחה.
לא התקבלו קריאות ולא פורסמו תיעודים חריגים המעידים על נזק שנגרם, אך תושבים רבים באזור דיווחו על פיצוצים, שנשמעו גם עד חדרה ואזור השומרון. בהתאם למדיניות החדשה של פיקוד העורף, שנחשפה כזכור על ידי כתבנו הלל ביטון רוזן בחדשות 14, נשלחו התרעות מקדימות לירי הטילים לעבר האזור.
