במקביל לשריפה בכביש שש, שריפה נוספת פרצה בכניסה למושב תרום, סמוך לבית שמש, מטעם כבאות והצלה נאמר כי "השריפה מתפשטת במהירות, ולוחמי האש פועלים לבלימתה ולמניעת התפשטותה לעבר אזורים מאוכלסים".
מטוסי כיבוי הוזנקו לסיוע מהאוויר במאמצי ההשתלטות על האש. הוכרזה פקודת "מכת אש", במסגרתה הוזעקו כל צוותי הכיבוי ממחוז ירושלים. לדברי כבאות והצלה לישראל רוחות חזקות באזור תורמות להתרחבות מוקדי הבעירה.

"כוחות כיבוי רבים מכלל מחוז ירושלים, בסיוע מטוסי כיבוי, פועלים בנחישות בזירה. לוחמי האש נאבקים בלהבות, ופועלים לבלימת התפשטות האש ולמניעת פגיעה באזורים מיושבים", נמסר מכבאות והצלה.
מוקדם יותר היום, שריפה פרצה באזור גיבתון בסמוך לכביש 6. צוותים מתחנת איילון פועלים להשגת שליטה על השריפה שמתפשטת במספר מוקדים באזור גיבתון. למקום הוזנקו מסוק ו-2 מטוסים עלו לתת מענה לכיבוי בשריפה מהאוויר.
