אילון מאסק הודיע אמש (שלישי) כי יפחית את מעורבותו בממשל – במיוחד במחלקה ליעילות ממשלתית המוכרת בשם DOGE החל מהחודש הבא, בעקבות ירידה חדה ברווחי חברת "טסלה" שבראשותו ברבעון הראשון של 2025.
בשיחה שקיים מאסק עם המשקיעים בחברה, אמר להם כי "העבודה שנדרשה ב-DOGE כמעט הושלמה", אך הדגיש כי אינו מתכוון לעזוב את התפקיד לגמרי: "כל עוד הנשיא ירצה שאעשה את זה וכל עוד הדבר יהיה מועיל".

הרווח הנקי של טסלה צנח ב-71% והסתכם ב-409 מיליון דולר בלבד, לעומת 1.39 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. מאסק צפוי לעזוב את DOGE ב-30 במאי, בשל מגבלה חוקית של 130 ימים בשירותו כעובד ממשלה מיוחד.
