לילה חריג עבר על תושבי הצפון. לראשונה מפרוץ המלחמה, טיל בליסטי נורה על ידי החות'ים בתימן לעבר האזור, ואזעקות הופעלו בין היתר בחיפה, בקריות ובגליל. מדובר צה"ל נמסר זמן קצר לאחר האזעקות כי בוצעו ניסיונות יירוט שתוצאותיהן בבדיקה. בהמשך דווח כי אכן שוגר טיל אחד בלבד – והוא ככל הנראה יורט בהצלחה.
לא התקבלו קריאות ולא פורסמו תיעודים חריגים המעידים על נזק שנגרם, אך תושבים רבים באזור דיווחו על פיצוצים, שנשמעו גם עד חדרה ואזור השומרון. בהתאם למדיניות החדשה של פיקוד העורף, שנחשפה כזכור על ידי כתבנו הלל ביטון רוזן בחדשות 14, נשלחו התרעות מקדימות לירי הטילים לעבר האזור.
דובר מד"א זכי הלר מסר: "בהמשך לאזעקות שנשמעו בצפון הארץ, בשלב זה לא התקבלו קריאות במוקד 101 של מגן דוד אדום לא על נפילות ולא על נפגעים. צוותי מד"א יצאו לטפל במספר אנשים שנחבלו בדרך למרחב המוגן".
מדוברות המשטרה נמסר: "נשמעה אזעקה בגזרת מחוז חוף. שוטרי מחוז חוף ערוכים לבצע סריקות על מנת לאתר זירות נפילה של פריטי אמל"ח בתחום המחוז. שוטּרי מחוז חוף ערוכים לבצע סריקות בגזרת המחוז בהתאם לדיווחים למוקד 100, על מנת לאתר ולבודד זירות נפילה ככל שישנן".
