העיתונאי נדב איל כתב: "אם אדם אחר במקום רונן בר, הדמוקרטיה הייתה מתה". איתמר פליישמן הגיב על כך הערב (שלישי) בפטריוטים: "אתם לא בסדר, משהו אצלכם משובש".
לדבריו, "רונן בר, האיש שאחראי על מה שקרה בבארי, על מה שקרה בנובה, על מה שקרה בשדרות, על מה שקרה בעוטף עזה, על החטופים שלנו, על הנאנסות שלנו, על הילדים שנטבחו לנו, על הילדים שנשחטו לנו, על האנשים שנקשרו ועונו והוציאו להם את העיניים ושחטו אותם".
פליישמן תקף: "הוא זה האחרון שיושב ליד המיטה של הדמוקרטיה ויכולה באמת בנשימותיה האחרונות ומחזיק את העד, ואם הוא לא יהיה שמה, מה יהיה על הדמוקרטיה?".
