מזכיר האוצר של ארצות הברית, סקוט בסנט, אמר היום (שלישי) במהלך פגישה פרטית עם משקיעים, כי הוא צופה רגיעה במתיחות הכלכלית ומלחמת הסחר המתמשכת בין וושינגטון לבייג'ינג.

בדבריו שנשא במהלך פגישה פרטית בוושינגטון, ציין בסנט כי אף אחד מהצדדים אינו רואה במצב הקיים פתרון לטווח הארוך, אך הדגיש כי השיחות הרשמיות בין שתי המעצמות טרם החלו, וצפוי תהליך מורכב של משא ומתן.
בעקבות הדיווחים על דבריו של בסנט, שוקי ההון הגיבו באופטימיות, ומדד S&P 500 רשם עלייה.
