קרולין ליוויט, דוברת הבית הלבן, התייחסה היום (שלישי) במהלך מסיבת עיתונאים לשיחה שהתקיימה בין נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו: "השיחה הייתה טובה מאוד".
לדבריה, השניים שוחחו על האיום האיראני והנשיא טראמפ הבהיר כי לא קיים פער בין מדינת ישראל לבין ארצות הברית ושהוא עומד איתן לצד בת בריתו.


טראמפ שוחח עם נתניהו על סוגיית המכסים והאיום האיראני
עוד הבהירה ליוויט כי הנשיא שב והדגיש בשיחה את עמדתו הנחרצת: איראן לעולם לא תוכל להשיג נשק גרעיני וכי ארצות הברית מעוניינת בעסקה – אך הבחירה נמצאת בידיים של איראן.
בתוך כך, טראמפ תיאר מוקדם יותר היום ברשת החברתית שבבעלותו, Truth Social, כי שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על מגוון נושאים, בהם סוגיית המכסים ואיראן. לדבריו, "השיחה הייתה חיובית מאוד – ואנחנו רואים עין בעין את אותם הדברים".
