accessibility-icon
share-icon
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ וראש הממשלה בנימין נתניהו במעמד ההכרזה על ההסכם | צילום: מיילס קולן
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ וראש הממשלה בנימין נתניהו במעמד ההכרזה על ההסכם | צילום: מיילס קולן

הבית הלבן לאחר פגישת נתניהו-טראמפ: "הבחירה בידי איראן"

רבקה שורק

רבקה שורק

כד ניסן ה'תשפה (22.04.25)

2

0

like

0

dislike

לאחר שטראמפ הצהיר כי "השיחה עם נתניהו הייתה חיובית מאוד – ואנחנו רואים עין בעין את אותם הדברים", דוברת הבית הלבן הבהירה כי ארצות הברית שואפת להסכם גרעין, אך ההחלטה נתונה בידי איראן


קרולין ליוויט, דוברת הבית הלבן, התייחסה היום (שלישי) במהלך מסיבת עיתונאים לשיחה שהתקיימה בין נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו: "השיחה הייתה טובה מאוד".

לדבריה, השניים שוחחו על האיום האיראני והנשיא טראמפ הבהיר כי לא קיים פער בין מדינת ישראל לבין ארצות הברית ושהוא עומד איתן לצד בת בריתו.

maximize-image
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ | צילום: שאטרסטוק
טראמפ שוחח עם נתניהו על סוגיית המכסים והאיום האיראני

טראמפ שוחח עם נתניהו על סוגיית המכסים והאיום האיראני

6
22.04.25|רבקה שורק

עוד הבהירה ליוויט כי הנשיא שב והדגיש בשיחה את עמדתו הנחרצת: איראן לעולם לא תוכל להשיג נשק גרעיני וכי ארצות הברית מעוניינת בעסקה – אך הבחירה נמצאת בידיים של איראן.

בתוך כך, טראמפ תיאר מוקדם יותר היום ברשת החברתית שבבעלותו, Truth Social, כי שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על מגוון נושאים, בהם סוגיית המכסים ואיראן. לדבריו, "השיחה הייתה חיובית מאוד – ואנחנו רואים עין בעין את אותם הדברים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News