השופט מזרחי דחה היום (שלישי) את בקשת המשטרה להאריך את מעצרם של יועצו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יונתן אוריך, ואלי פלדשטיין בשלושה שבועות. השופט טען כי פעולות חקירה לא מצדיקות את המשך המעצר וכי לא היה שיבוש. השופט נתן צו עיכוב ביצוע של 48 שעות, על מנת שהמשטרה תוכל לערער.

בדיון קודם בנושא הארכת המעצר, בית המשפט קיבל חלקית את ערעור המשטרה, ומעצרו של אוריך במתקן המעצר הוארך בשלושה ימים, כאשר לאחר מכן אוריך שוחרר למעצר בית עד היום (22.4). אלי פלדשטיין לעומת זאת, שוחרר למעצר בית כבר באותו הדיון.
עו"ד עמית חדד טען לאחר ההחלטה לשחרר את השניים, כי הם חפים מפשע וכי לא ניצלו הזדמנויות לשבש את החקירה, למרות טענות המשטרה. "אתמול שמו אותם בחדר ההיוועצות, הם חשבו שהם במקום בטוח ואמרו אחד לשני שאסור להם לדבר זה עם זה. הייתה הזדמנות לשבש ולא שיבשו!" אמר חדד.

הוא הוסיף כי "המשטרה חוטאת לאמת בצורה קשה", וציין כי לאחר כל הפרסומים בתקשורת, השחרור בהתחייבות עצמית מוכיח שאין חשש ממשי לשיבוש. לדבריו, "אם מישהו רוצה לשבש, הכל כבר היה ידוע ומדובר באותם חשדות".
