בדרך לקנדציה שלישית בצהוב? הסנטר אלכס טיוס עשוי לשוב למכבי ת"א לקראת הישורת האחרונה של העונה ושלב הפלייאוף בליגה, כך על פי דיווח באיטליה. הסנטר בן ה-37, שמחזיק בדרכון ישראלי, משחק כיום בוארזה האיטלקית מתחתית הליגה המקומית וב-20 הופעות סיפק שורה סטטיסטית של 5.2 נקודות, 6.2 ריבאונדים, 0.4 אסיסטים ו-1.2 חסימות ב-19.1 דקות.
על פי הדיווח, לפני כעשרה ימים וארזה דחתה את הפנייה של הצהובים בשל מאבקי ההישרדות שלה בליגה, אך מאז הקבוצה ספרה שני ניצחונות רצופים נגד נאפולי וסאסרי והיא כעת "פתוחה לשחרורו של טיוס".
עוד נאמר בדיווח כי שחרורו של טיוס עשוי לסייע לוארזה בהיבט הכלכלי, שכן "שכרו של השחקן מהווה נטל על התקציב ושחרורו עשוי לחסוך לקבוצה כשני משכורות בסך עשרות אלפי יורו" ובנוסף נאמר כי מכבי מתכננת לשלם את סעיף השחרור (buyout) של הסנטר. אם אכן יישוב, יהיה מדובר כאמור בקדנציה השלישית של טיוס בצהוב, שזכה עם הצהובים ביורוליג ב-2014 ובשלוש אליפויות מקומיות.
