ברשתות הערביות דיווחו הלילה על גל תקיפות נרחב שפתחו כוחותינו מצפון ועד דרום רצועת עזה. כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן אישר הבוקר (שלישי) כי במהלך המבצע, הותקפו והושמדו עשרות טרקטורים אשר שימשו את ארגון הטרור הרצחני חמאס.
"לאחר מבצע הטנדרים, הגיע תור השופלים", כתב ברשת החברתית X, "מטוסינו סיימו גל תקיפות ברצועת עזה, במהלכו הותקפו והושמדו עשרות טרקטורים אשר שימשו את ארגון הטרור הרצחני חמאס".

דיווח ערבי: כוחותינו פתחו בגל תקיפות נרחב ברצועת עזה
בדיווחים הערביים נאמר כי כוחותינו פתחו בגל תקיפות נרחב שמטרתו הייתה בעיקר השמדת הדחפורים והציוד הכבד שנותרו בעזה, מח'אן יונס ועד ג'באליה ורחוב אל-תלתיני. בנוסף דווח כי ישנם הרוגים כתוצאה מהתקיפות. "ההגנה האזרחית לא מצליחה לחלץ את הפצועים מתחת להריסות, ולעיריות חסר ציוד, כי הכיבוש הורג אנשים והורג את כלי החילוץ שלהם", נכתב ברשתות הערביות.
כזכר, בחודש מרץ כוחותינו פתחו בגל תקיפות ממוקדות – השמדה מהאוויר של עשרות טנדרים לבנים, מהדגמים הדומים לאלה שפלשו לשטחנו בטבח השבעה באוקטובר.

לקראת הרחבת הפעילות: כוחותינו השמידו עשרות טנדרים של חמאס
בחיל האוויר איתרו עשרות טנדרים ברצועה ותקפו אותם, מעבר לאקט סמלי, יש כאן גם הסרת יכולת עתידית שעלולה להיות לחמאס, במידה וינסו לפגוע בנו שוב. מלבד תקיפות הטנדרים, בחיל האוויר תקפו מטרות נוספות לרבות תשתיות טרור ומחבלים שהיוו איום על הכוחות.
