הכוחות האמריקאים המשיכו הלילה (בין שני לשלישי) לתקוף מטרות טרור ברחבי תימן, כך לפי הדיווח בערוץ "אל-מסירה" של החות'ים. הכוחות תקפו בעוצמה בבירה צנעא, במחוז אל-עבדיה, מאריב, אל-חודיידה ואזורים נוספים.
לפי הדיווחים, הכוחות האמריקאים ביצעו שלוש תקיפות לבירה צנעא, שתי תקיפות באזור אל-מח'ר בכפר חרוב במחוז אל-היסן בח'ולאן, ותקיפה נוספת במחוז סנהאן. כמו כן, דווח על תקיפות נוספות במאריב, כאשר נאמר כי שתי תקיפות בוצעו במחוז מג'זאר, וכן תקיפות נוספות כוונו לעבר מחוז אל-עבדיה ולעבר האי קמראן.

שלב אחר שלב: כך נראתה התקיפה הקטלנית נגד החות'ים בסוף השבוע
אמש, עדכנו בתימן כי מתחילת הבוקר של אותו היום הכוחות האמריקאים ביצעו 25 תקיפות אוויריות לפחות. הלילה כאמור בוצעו תקיפות נוספות, ונראה כי הדבר ימשיך לפחות עד שהים האדום ייפתח לשיט המסחרי של ארצות הברית.
צפו בתיעודים:
💥هواپیماهای جنگنده آمریکا در حملات هوایی شب گذشته بر علیه حوثی های یمن ۲۲ حمله هوایی به استانهای حدیده، صنعا و مارب انجام دادند.
حمله در صنعا در نزدیکی سفارت آمریکا در پایتخت یمن انجام شد pic.twitter.com/DCxAMt7vGr— Rkzasafari (@rkzasafari) April 22, 2025
