accessibility-icon
share-icon
צילום: לע"מ
צילום: לע"מ

נתניהו באזכרה ללוחמי האצ''ל: "דבקים בתפיסת הניצחון המוחלט"

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

כג ניסן ה'תשפה (21.04.25)

25

19

like

3

dislike

ראש הממשלה השתתף בטקס האזכרה ללוחמי האצ"ל ואמר כי הוא עדיין דבק בתפיסת הניצחון המוחלט • נתניהו השווה את גבורת לוחמי האצ"ל אז, לגבורת חיילי צה"ל היום: "אנחנו הולכים בהתקפה עוצמתית על האויב עד חיסולו - לא פחות מזה"


ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (שני) בטקס האזכרה ללוחמי האצ"ל שנפלו במערכה לשחרור יפו. במהלך נאמו, התייחס נתניהו ללחימה בעזה ואמר כי "אנו דבקים בתפיסת הניצחון המוחלט. אנחנו הולכים בהתקפה עוצמתית על האויב עד חיסולו – לא פחות מזה".

נתניהו השווה בין לוחמי האצ"ל שלחמו ללוחמנו בעזה: "הם לא אמרו בואו נכנע, הם אמרו בואו נילחם, בואו ננצח, בואו נכריע את האויב, אנשי המחתרת ידעו שמדובר בקרב היסטורי וכמוהם יודעים זאת היום חיילנו ומפקדנו הגיבורים, ברצועת עזה, בלבנון, בסוריה, ובכל מקום – הם מבינים שהמלחמה הנוכחית מלחמת התקומה עם מערכה היסטורית".

maximize-image
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

נתניהו הוסיף: "כפי ששחרור יפו הסתיים בניצחון מוחלט גם אנו היום דבקים בתפיסת הניצחון המוחלט. אנחנו נשלים את כל יעדי המלחמה – נמוטט את שלטון החמאס ברצועת עזה, נשיב את אחינו ואחיותינו החטופים והחטופות, נסכל כל איום עתידי מעזה לישראל, ונחזיר את התושבים המפונים בבטחה לבתיהם. אנחנו עושים את זה, ואנחנו נשלים את זה".

בסיום דבריו התייחס נתניהו לאיום הגרעין האיראני: לא וויתרנו על האיום האיראני אל תאמינו לאף אחד". רה"מ הוסיף: מה שעומד לנגד עינינו זה לא פחות מאשר להבטיח את נצח ישראל, אנחנו יודעים על מה אנחנו נלחמים ומול מי אנחנו נלחמים ולא נקבל את האיום הזה, לא כמה קילומטרים מכאן, בעזה ובלבנון ולא נקבל איום השמדה מטעם הפטרונית איראן".

עקבו אחרינו גם ב-Google News