שר התקשורת שלמה קרעי התייחס היום (שני) לתצהיר שהגיש ראש השב"כ רונן בר לבג"ץ. קרעי האשים את בר כי הוא לא העיר את ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון גלנט, בלילה של השבעה באוקטובר, זאת על אף ההתראות שהיו ושליחת צוות טקילה לעוטף.
"רונן בר הגיש היום את כתב האישום נגד עצמו", אמר קרעי והוסיף כי "באופן הזוי, הוא (בר) כותב שבשעה אחת וחצי לפנות בוקר הוא כבר שלח צוות טקילה לעוטף עזה. שלח אותם ולא העיר את הלוחמים, לא העיר את תושבי העוטף, לא התקשר לראש הממשלה, לא פינה את מסיבת הנובה".

קרעי הוסיף ותקף את בר: "הוא כותב בכתב ותצהיר שהוא חתום עליו, שהוא מעל באמון שנתנו לו, שנתן לו ראש הממשלה ושסמכו עליו אזרחי מדינת ישראל. רונן בר כבר לא ראש השב״כ, הוא צריך ללכת הביתה ומיד".
כזכור, במסגרת התצהיר שהגיש ראש השב"כ רונן בר, הוא דחה את ההאשמות לפיהן היה בידי השירות ידיעה מוקדמת על טבח השבעה באוקטובר, וכינה אותן "שקר והסתה ממוסדת כנגדי ונגד הארגון", כאשר לטענתו לא הוסתר דבר מהמערכת הביטחונית וראש הממשלה.

לשכת רה"מ מגיבה בחריפות לתצהיר ראש השב"כ: "חושף את כשליו"

בר טען כי בליל השביעי באוקטובר היה זה השב"כ שעורר את תשומת ליבה של המערכת הביטחונית להתפתחויות החריגות – כאשר בשלב הראשון עודכנו דרגי העבודה ומאוחר יותר במהלך הלילה גם את הדרגים הבכירים.
