ארבעה ימים לפני יום הזיכרון לשואה ולגבורה, קיבלנו הבוקר (ראשון) לכך שהאנטישמיות והנאציזם עדיין קיימים ברחבי אירופה. על פי דיווחים בשוודיה, שלושה דגלי ענק של נאצים נתלו בבירת שוודיה, שטוקהולם.
על פי הדיווח, עד שהיה במקום העביר דיווח למשטרה בשעה 7:20, וכעבור 20 דקות כוחות משטרה הגיעו למקום והורידו את הדגלים. דובר משטרת שטוקהולם אמר לאתר Aftonbladet כי בשלב זה, לא ידוע מי תלה אותם, אך המקרה נחקר כעת כ"הסתה נגד קבוצה אתנית" ונטען כי הוא המעשה בוצע דווקא היום לאור יום הולדתו של הצורר הנאצי אדולף היטלר.
Nazi flags hung in Stockholm Sunday morning #Sweden https://t.co/NHi3vuQ3eV pic.twitter.com/HVClfaTdtv
— Nordic News (@Nordic_News) April 20, 2025
