accessibility-icon
share-icon
צילום: רשתות חברתיות
צילום: רשתות חברתיות

ארבעה ימים לפני יום הזיכרון: דגלים נאצים נתלו בשוודיה

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

כב ניסן ה'תשפה (20.04.25)

1

like

33

dislike

על פי דיווחים בשוודיה, שלושה דגלי ענק ועליהם צלב קרס, נתלו בבירה שטוקהולם • כוחות משטרה שהגיעו למקום הורידו את הדגלים מיד, עד כה לא נתפסו חשודים במעשה


ארבעה ימים לפני יום הזיכרון לשואה ולגבורה, קיבלנו הבוקר (ראשון) לכך שהאנטישמיות והנאציזם עדיין קיימים ברחבי אירופה. על פי דיווחים בשוודיה, שלושה דגלי ענק של נאצים נתלו בבירת שוודיה, שטוקהולם.

על פי הדיווח, עד שהיה במקום העביר דיווח למשטרה בשעה 7:20, וכעבור 20 דקות כוחות משטרה הגיעו למקום והורידו את הדגלים. דובר משטרת שטוקהולם אמר לאתר Aftonbladet כי בשלב זה, לא ידוע מי תלה אותם, אך המקרה נחקר כעת כ"הסתה נגד קבוצה אתנית" ונטען כי הוא המעשה בוצע דווקא היום לאור יום הולדתו של הצורר הנאצי אדולף היטלר.

עקבו אחרינו גם ב-Google News