לאחר שתאגיד השידור הציבורי שידר אמש (מוצ"ש) את הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו באופן ערוך, שר התקשורת שלמה קרעי יוצא למתקפה – ומאשים את ח"כ דוד ביטן על כך שהחליט לא לקדם את חוק הפרטת התאגיד שאושר בוועדת שרים.
בפוסט ברשת X כתב קרעי: "הגיע הזמן שידידי יו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ יפעיל משמעת קואליציונית נגד ח״כ דוד ביטן, שהחליט שלא לקדם את חוק הפרטת התאגיד שאישרנו בוועדת שרים ועבר בקריאה טרומית בכנסת. הגיע הזמן להקים ועדת תקשורת או להדיח את ביטן.
הגיע הזמן שידידי יו״ר הקואליציה ח״כ אופיר כץ יפעיל משמעת קואליציונית נגד ח״כ דוד ביטן שהחליט שלא לקדם את חוק הפרטת התאגיד שאישרנו בוועדת שרים ועבר בקריאה טרומית בכנסת. הגיע הזמן להקים ועדת תקשורת או להדיח את ביטן.
לא ייתכן שאדם אחד ייצא נגד הממשלה והקואליציה במגוון חוקים של… https://t.co/zoKe5RCIIV
— 🇮🇱שלמה קרעי – Shlomo Karhi (@shlomo_karhi) April 20, 2025
"לא ייתכן שאדם אחד ייצא נגד הממשלה והקואליציה במגוון חוקים של רפורמת התקשורת, והקואליציה תתגלה במלוא חולשתה כלפיו בתירוצים מתירוצים שונים. הגיע הזמן. אחרת, לא חוק התאגיד, לא חוק הרדיו, לא חוק הרייטינג, לא רפורמת השידורים, לא כלום. עם ביטן ומלצר בכנסת ועם מחיאות הכפיים של יש עתיד נוכל רק להתלונן ולהמשיך לממן את התעמולה על חשבוננו".
כזכור, אמש, כאן 11 החליטו שלא לשדר את הצהרתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בזמן אמת. רק לאחר שההצהרה שודרה בכלי תקשורת באופן חלקי, ובערוץ 14 באופן מלא, בתאגיד השידור הראו את ההצהרה ערוכה, שכללה שתיים וחצי דקות מתוך עשר.
