accessibility-icon
share-icon
צילום: ללא

בן גביר על רה"מ: אם היה משתכנע – היינו מוציאים מחבלים להורג

רבקה שורק

רבקה שורק

כב ניסן ה'תשפה (20.04.25)

17

3

like

0

dislike

בן גביר טען כי אילו היה מצליח לשכנע את ראש הממשלה - מדינת ישראל הייתה מוציאה מחבלים להורג והדגיש כי "למחבלים אין תקנה, אין שיקום" • צפו


השר לביטחון לאומי, ח”כ איתמר בן גביר, הכריז היום (ראשון) בטקס הענקת דרגות בשב"ס כי "למחבלים אין תקנה, אין שיקום. אם הייתי מצליח לשכנע את ראש הממשלה היה כאן עונש מוות למחבלים וכיסא חשמלי. בעזרת השם נגיע לזה".

בקהל ישבו לוחמי הכליאה שהגיבו לדבריו של השר במחיאות כפיים. בנוסף, במהלך הטקס ציין כי "אם פעם כשעבריין ירה לעבר שוטר ושוטר נאלץ להגן על חייו והרג אותו גמגמו בלשכת השר היום אין גמגומים ואין צקצוקים בלשון".

maximize-image
ראש הממשלה נתניהו והשר לביטחון לאומי בן גביר | צילום: יונתן זינדל פלאש 90

לדברי בן גביר, "אם פעם מחבל זרק בקבוק תבערה על לוחם שחיסל אותו. נתקל בתחקיר של לשכת השר היום מתבקשים לבחון קידמו של הלוחם בדרגה".

כזכור, בן גביר הודיע על התפטרותו מהממשלה לאחר שהביע את התנגדותו לעסקה עם ארגון הטרור חמאס, אך שב אל שולחן הממשלה כעבור כחודשיים, עם חידוש הלחימה בעזה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News