משפחות חטופים מפורום תקווה דרשו מראש הממשלה בנימין נתניהו לא להיכנע ל"עסקה חלקית" עם ארגון הטרור הרצחני חמאס: "צוותי המו"מ כלל אינם שואפים לעסקה כוללת. חמאס זוכה ללגיטימציה כריבון, ואילו החטופים – מושארים
מאחור ונידונים למוות איטי".
במכתב ששיגרו לראש הממשלה, הפצירו בו: "לא עסקאות חלקיות. לא למלחמות מזויפות. לא להסכמות שמנציחות את השבי. צה"ל נלחם בעצימות אפסית, והפסקת האש דה-פאקטו מאפשרת לחמאס להתחזק. סירוב חמאס לעסקה הנוכחית מעיד על עצימות הלחימה האפסית. כעת, עם שינוי הממשל בארה"ב ותום כל התירוצים – הגיע הזמן לפעול".

עוד הוסיפו כי יש "להפסיק את הסיוע דרך חמאס ושלילה של כל סממן ריבוני מחמאס להפעיל לחימה מתמשכת הכוללת כיבוש השטח וסיפוחו עד להחזרת אחרון החטופים. רק כשיהיה ברור שאין עוד חמאס ואין עוד שלטון – ייתכן שחרור. כל עסקה חלקית היא הפקרה. סכנה ביטחונית. חתימה על גזר דין מוות".

רה"מ נתניהו הבהיר: "לא נפסיק את המלחמה עד שחמאס יושמד"
בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר אתמול הצהרה לתקשורת ובה התייחס לסוגיות הבוערות בישראל, ובפרט למלחמה מול ארגון הטרור הרצחני חמאס. לגבי המשא ומתן שמתנהל מולו, אמר: "דרישותיו יאפשרו לו להתחמש מחדש, לא נכנע".
