בכיר בצה"ל התייחס היום (שבת) בשיחה עם חדשות 14 למתקפות העצימות של כוחותינו ברצועת עזה, לטענות השמאל כי המלחמה נמשכת ללא מטרה וכי יש לעצור אותה.
״הלחץ הצבאי על חמאס הכרחי לשחרור חטופים", אמר הבכיר, "בלעדיו זה לא יקרה. בזמן הקרוב יש לחמאס הזדמנות ללכת לעסקה איתנו, לאחריה נפעל ברצועה בצורה משמעותית יותר״.

כזכור, כמעט חודש חלף מאז ישראל פתחה במבצע עוז וחרב ברצועת עזה. לאחר סיום הפסקת האש עם החמאס, חיל האוויר פתח בגל תקיפות של 10 דקות בלבד במהלכן חוסלו מאות מחבלים.
מאז גם כוחות קרקעים הצטרפו בהדרגה, אמנם לא לתמרון צבאי מלא כפי שמתוכנן בעתיד, אך לתפיסת שטחים המוגדרים כמפתחות מרכזים לאותו תמרון שיגיע, שעל פי הערכות הם כ-30% משטח רצועת עזה.
