במהלך ההצהרה המיוחדת של ראש הממשלה ששודרה הערב (מוצ"ש), נתניהו התייחס למכתבי הסרבנות הקוראים לסיום הלחימה ברצועת עזה: "מהדהדים את תעמולת חמאס, מרחיקים את שחרור החטופים".
"אותם גורמים בישראל שקוראים בצורה חסרת אחריות לסיום המלחמה בתנאי הכניעה של החמאס, מה הם עושים?" אמר ראש הממשלה במהלך ההצהרה, "הם מהדהדים מילה במילה את תעמולת החמאס".
לדבריו של ראש הממשלה, אותם חותמים "מתדלקים את המלחמה הפסיכולוגית האכזרית שהחמאס מנהל נגדנו וגם נגד המשפחות, והם מרחיקים את שחרור החטופים. הם משאירים אותם יותר זמן אצל החמאס".
