accessibility-icon
share-icon
צילום: דו"צ

רס״ב גאלב סלימאן אל נסאסרה נפל בקרב בצפון רצועת עזה

נעמי רחליס

נעמי רחליס

כא ניסן ה'תשפה (19.04.25)

109

10

like

111

dislike

רס״ב גאלב סלימאן אל נסאסרה נפל בקרב בצפון רצועת עזה • הגשש נהרג כתוצאה מירי נ"ט בבית חאנון, לוחם ושתי חיילות נוספות נפצעו באורח קשה


הותר לפרסום: רס״ב גאלב סלימאן אל נסאסרה נפל בשבת האחרונה בקרב בצפון רצועת עזה. היה בן 35 מרהט ושירת כגשש בחטיבה הצפונית. גאלב נהרג כתוצאה מירי נ"ט בבית חאנון והינו הנופל הראשון במסגרת מבצע עוז וחרב.

באירוע בו נפל רס"ב גאלב נסאר ז"ל, נפצע באורח קשה גשש בחטיבה הצפונית, אוגדת עזה. בנוסף, קצינה וחובשת קרבית מגדוד 414, חיל הגנת הגבולות, נפצעו באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. הלוחם והלוחמות פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומשפחותיהם עודכנו.

maximize-image
images-count2+
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

שר הביטחון ישראל כ"ץ הגיב: "אני מבקש למסור מעומק הלב תנחומים למשפחתו של רס"ב גאלב נסאר ז"ל, גשש בחטיבה הצפונית שנפל היום בצפון רצועת עזה. אני מאחל רפואה שלמה לכל לוחמינו שנפצעו במהלך הפעילות ומחזק את ידי חיילי צה"ל שנלחמים בגבורה למען שחרור החטופים והכרעת החמאס. צה"ל יגבה מחיר כבד ויגביר את הלחץ בעזה בכל העוצמה עד להשגת כל יעדי המלחמה".

מדובר בחלל הראשון מאז החזרה ללחימה במבצע עוז וחרב. זאת בעקבות טקטיקות הלחימה ששונו עם חידוש התמרון הקרקעי לאחר שבועות ארוכים של הפסקת אש שנחתמה עם ארגון הטרור הרצחני חמאס. בנוסף, עוצמת הלחימה של חמאס נמוכה יחסית והתקיפות הישראליות לעומת זאת אגרסיביות מאוד.

maximize-image
images-count2+
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

אל מול הלחימה האגרסיבית הזאת חמאס לא באמת מגיב כפי שתמיד היה עושה. בכירים בשורותיו ירדו אל מתחת לאדמה בעזה, ומעליה אין באמת היתקלויות כלשהן פנים אל פנים מאז החזרה ללחימה בשבועות האחרונים. בצד הערבי, שמים לב לדבר הזה ולכן אל-ג'זירה של קטאר, הפטרונית של חמאס, אף פרסמה מאמר תחת הכותרת, "מדוע ההתנגדות (חמאס) לא נלחמת?".

עקבו אחרינו גם ב-Google News