לפחות ארבעה בני אדם נהרגו היום (חמישי) בתאונת רכבל סמוך לעיירה קסטלמארה די סטאביה, דרומית לנאפולי, לאחר שכבל ניתק ורכבל אחד התרסק אל הקרקע. נוסע נוסף נפצע קשה, בעוד שמונה תיירים ומפעיל פונו מהרכבל הנגדי שנותר תקוע במעלה ההר.
לפי הרשויות המקומיות, בלם החירום פעל בתא היורד אך לא בבלם של התא שעלה וגרם לאסון. שירותי החילוץ, כבאים והמשטרה פעלו במקום. הרכבל, הפופולרי בזכות הנופים של הר וזוביו ומפרץ נאפולי, היה מושבת מזה זמן מה וחזר לפעילות רק בשבוע שעבר.
