נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הכחיש הערב (חמישי) את הדיווח בניו יורק טיימס כי הוא בלם את מתקפה ישראלית על מתקני הגרעין באיראן. בשיחה עם כתבים בבית הלבן אמר: "אני פשוט לא ממהר לעשות את זה".
"לא הייתי אומר מוותרים", אמר הנשיא והוסיף כי "אני לא ממהר לעשות את זה כי אני חושב שלאיראן יש סיכוי לקבל מדינה נהדרת, לחיות באושר בלי מוות, והייתי רוצה לראות את זה".

טראמפ הסביר כי שיחות המשא ומתן הן האופציה הראשונה שלו, אך הבהיר כי "אם תהיה אפשרות שנייה, אני חושב שזה יהיה רע מאוד לאיראן… אני לא רוצה לפגוע באף, רק שלא יהיה להם גרעין".
כזכור, מוקדם יותר היום דווח בעיתון הניו יורק טיימס כי ישראל תכננה לתקוף באיראן אך נשיא ארה"ב בלם אותה, והעדיף לפתוח במשא ומתן עם טהראן להסכם גרעין חדש.

לפי הדיווח, התקיפה הייתה אמורה להתרחש בחודש הבא, וכללה תקיפות אוויריות ואפשרות למבצע קומנדו. התוכנית הסתמכה על סיוע אמריקני משמעותי – ממטוסים ומערכות הגנה ועד שיתוף מודיעיני.
