מירי בן עמי, אימו של יוסף חיים אוחנה החטוף בעזה שלחה היום (חמישי) מסר מרגש לבנה מהכותל המערבי: "בן אהוב ויקר שלי, אני רוצה שתדע שאני אוהבת אותך המון, מתפללת עליך ואני לא אפסיק ולא אוותר עד שאתה בעזרת השם תחזור בריא ושלם בגוף ובנפש, אוהבת אותך המון".
במשדר המיוחד של ערוץ 14 מירושלים, מירי הסבירה על מה שנותן לה כוחות: "מה שבאמת ככה נותן לי כוחות זה הרב שלי, זה רבי נחמן מברסלב, שבורא עולם באמת שלח לי את המתנה הזאתי, בעקבות זה שבאמת האמונה ככה נותנת כוח ואני מאמינה שבורא עולם ישלח את השליחים להחזיר אותו ולהחזיר את כולם".

בהתייחסה לסרטון אות החיים שהתפרסם ממנו, מירי חשפה שאין לה מידע שונה ממה שהציבור יודע בקשר לבנה החטוף. הקצין הממונה על ליווי המשפחה מספק בעיקר תמיכה, אוזן קשבת ואומר להם את מה שצריך לומר. בנוסף סיפרה על ליל הסדר שערכה עם משפחות חטופים נוספות.
כאנקדוטה לאמונה החזקה שלה, מירי גילתה כיצד הגיבה כשראתה את סרטון אות החיים מיוסף חיים: "ביקשתי ממש ממישהו כאן שאחראי בכותל לפתוח לי את קודש הקודשים וללכת להתפלל שם. זה מה שנותן כוח, התפילה ובורא עולם הוא שנותן את הכוחות".
