המסחר בבורסה בתל אביב מתנהל בשעה זו בירידות שערים מתונות, כאשר המשקיעים מגיבים למגמות בשווקים הבינלאומיים ולנתונים הכלכליים שפורסמו לאחרונה.
מדד ת"א 35, המרכז את המניות הגדולות בבורסה, מאבד 0.4%, מדד ת"א 125 יורד ב-0.15%, ואילו מדד ת"א טכנולוגיה נחלש ב-0.1%.
גם בשוק המט"ח נרשמת תנועה: הדולר מתחזק ב-0.25% ונסחר ברמה של 3.6906 שקלים. האירו, לעומתו, שומר על יציבות ונסחר ברמה של 4.191 שקלים.

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל אתמול (רביעי) במגמה מעורבת, כאשר מדד ת"א 35 התחזק ב-0.59% ומדד ת"א SME60 הוסיף 0.49%, בעוד שמדד ת"א 90 איבד 0.17%. בין הסקטורים שבלטו בעליות: מדד הביומד, הבנקים והפיננסים, לעומת מגזרים כמו הבנייה, הנפט והתקשורת שרשמו ירידות. בשוק המט"ח נרשמה התחזקות קלה של האירו מול השקל, בעוד שהדולר נחלש. בשוק האג"ח המגמה הייתה מעורבת, כאשר האג"ח הצמודות עלו ואילו האג"ח הלא-צמודות הממשלתיות רשמו ירידה קלה.
