רה"מ לשעבר נפתלי בנט התייחס היום (חמישי) לפרסום ב"ניו יורק טיימס" בנוגע לתוכנית התקיפה של הגרעין האיראני שטורפדה על ידי טראמפ, וטען כי זו דרכו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: לאיים על תקיפה ואז להדליף מידע לעיתון על כך שלא נתנו לו לתקוף.
"דוקטרינת נתניהו היא לאיים, לאיים, לאיים ואז להדליף שהוא התכוון אבל לא נתנו לו", כתב בנט ברשת החברתית X, כשלדבריו: "עוד קונספציה מסוכנת שאסור שתתפוצץ לנו בפנים".

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
אל טענותיו של בנט מצטרפת תגובת חברו לממשלה הקודמת ויו"ר האופוזיציה יאיר לפיד שטען כי הוא זה "שהציע לתקוף את שדות הנפט של איראן – אך נתניהו פחד ועצר את זה".
