שלושה מאבטחים בחופי הכינרת נעצרו היום (רביעי) בחשד שגבו כספים מנופשים בניגוד לחוק. השלושה נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה: "אמרו לנו שעל כל חצי שעה שנהיה שם יגבו מאיתנו 50 שקל", סיפר עד ראייה לכתבנו בצפון אדיר לחקים.
על פי החשד, בעבור התשלום הכניסו המאבטחים מספר רכבים לחניונים השונים כאשר הכסף נלקח לכיסם הפרטי. כאמור, השלושה תושבי הכפרים יפיע, דבורה ומוסמוס נתפסו ונלקחו לחקירה.

חשד: מאבטחים בכינרת גבו כספים בניגוד לחוק ועוכבו לחקירה
כתבנו בצפון אדיר לחקים שוחח עם אריאל, שהיה קורבן למעשה הגבייה הלא חוקי: "ביקשתי להיכנס לחניון על מנת להוציא נגררת שהייתה שם, בעקבות העומס הרב שהיה במקום לא נתנו לאף אחד להיכנס. לאחר תחנונים מצידנו נענו העובדים הערבים לתת לנו להיכנס ואמרו לנו שעל כל חצי שעה שנהיה שם יגבו מאיתנו 50 שקל".
"כאשר צילמתי שהוא לוקח ממני את הרישיון הוא רדף אחריי וכפה עליי למחוק את התמונה בגלל שלטענתו הוא ממשפחת הפשע ג'רושי", הוסיף אריאל," כשיצאנו ובאנו לבקש את הרישיון השוטרים כבר חיכו שם לאחר שלא היינו הראשונים שעשו להם את זה, לטענת השוטרים במקום הם גבו מכמה אנשים תשלום ועצם לקיחת הרישיון גם מעשה לא חוקי בעליל. העדנו במשטרה והשלושה נלקחו לחקירה".
