שלושה מאבטחים עוכבו לחקירה על ידי שוטרי המחוז הצפוני בחשד שגבו כספים מנופשים בחופי הכינרת בניגוד לחוק. זאת, לאחר תלונה שהתקבלה במשטרה היום (רביעי) בשעות הבוקר על גביית תשלום לא חוקית.
אזרחים שהגיעו לנפוש בכנרת נאלצו לשלם למאבטחים המועסקים באמצעות קבלן. על פי החשד, בעבור התשלום המאבטחים הכניסו מספר רכבים לחניונים השונים, כאשר הכסף נלקח לכיסם הפרטי.

עם קבלת הדיווח, נפתחה חקירה מהירה, ובסיומה עוכבו החשודים, בשנות השלושים לחייהם (תושבי יפיע, דבוריה ומוסמוס), לחקירה בתחנת המשטרה. במשטרת ישראל ציינו: "כל ניסיון לנצל את המערכת לצורך רווח אישי ייתקל באכיפה מהירה ונחושה".
