accessibility-icon
share-icon
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

שלושה אזרחים חצו את הגבול לעזה - והוחזרו על ידי כוחותינו

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

יח ניסן ה'תשפה (16.04.25)

24

12

like

77

dislike

אזרחים ישראלים חצו את הגבול לרצועת עזה • כוחות צה"ל שהיו במרחב הגיעו לנקודה והחזירו אותם לארץ


שלושה אזרחים חצו היום (רביעי) את מרחב הגבול משטח ישראל לרצועת עזה. כוחותינו שהיו במרחב קפצו לנקודה והחזירו אותם לשטח הארץ. צה״ל מדגיש כי כל כניסה למרחב לחימה אסורה ומסכנת את האזרחים.

כזכור, בפברואר האחרון  20 אזרחים ישראלים חצו לתוך שטח לבנון ללא אישור. על פי הודעת משטרת ישראל, תלונה בנושא התקבלה מגורמי צה"ל לאחר שהקבוצה חצתה את הגבול באזור הצפון.

שוטרי המחוז הצפוני שהוזעקו למקום חברו לכוחות הצבא ופעלו לאיתור החשודים. חלקם עוכבו בסמוך לגבול והועברו לחקירה בתחנת המשטרה בקריית שמונה

עקבו אחרינו גם ב-Google News