שלושה אזרחים חצו היום (רביעי) את מרחב הגבול משטח ישראל לרצועת עזה. כוחותינו שהיו במרחב קפצו לנקודה והחזירו אותם לשטח הארץ. צה״ל מדגיש כי כל כניסה למרחב לחימה אסורה ומסכנת את האזרחים.
כזכור, בפברואר האחרון 20 אזרחים ישראלים חצו לתוך שטח לבנון ללא אישור. על פי הודעת משטרת ישראל, תלונה בנושא התקבלה מגורמי צה"ל לאחר שהקבוצה חצתה את הגבול באזור הצפון.
שוטרי המחוז הצפוני שהוזעקו למקום חברו לכוחות הצבא ופעלו לאיתור החשודים. חלקם עוכבו בסמוך לגבול והועברו לחקירה בתחנת המשטרה בקריית שמונה
