accessibility-icon
share-icon
ארכיון | צילום: פלאש 90
ארכיון | צילום: פלאש 90

בזמן שחטופינו נמקים בשבי: ישראל משחררת לעזה עשרות מחבלים

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

יח ניסן ה'תשפה (16.04.25)

143

11

like

178

dislike

ישראל שחררה עשרות מחבלים מבתי הכלא בישראל בימים האחרונים • השחרור נעשה ללא תמורה ועל אף שאין שום הסכם בין ישראל לחמאס • בתיעודים שפורסמו ברשתות הערביות, נראים המחבלים ברגע הגעתם לחאן יונס ברצועת עזה


למרות שאף חטוף לא שוחרר ואין הפסקת אש רשמית, מדינת ישראל שחררה היום (רביעי) עשרה מחבלים מבתי הכלא בישראל, והחזירה אותם דרך מעבר כרם שלום אל רצועת עזה – ללא תמורה וללא הסכם.

על פי דיווחים שונים, בימים האחרונים ממשלת ישראל שחררה באופן דומה עשרות מחבלים. בתיעודים שפורסמו ברשתות הערביות, נראים המחבלים ברגע הגעתם לחאן יונס ברצועת עזה.

המחבלים ששוחררו היום הם: פאיז מגדי אחמד אל-נפאר "עזה", מוחמד חסן עומר אל-פאר "עזה", מוחמד חסן מוסא ברהומה, עבדול מג'יד מוחמד רמדאן גאבן, שאדי מנצור יוסף גאבן, זהר זהיר אחמד אל-חרשי, מוחמד בסאם אחמד אל-חרשי, נעים מטר חסן גאבן, אחמד יוסף עוואד גאנם ומוחמד רמזי חסן עזיז.

נראה כי אין שינוי במדיניות של ממשלת ישראל וכוחות הביטחון בנושא שחרור מחבלים שלא במסגרת הסכם, וזאת על אף הביקורת הציבורית בעניין. כזכור, באוגוסט האחרון שוחררו עשרות מחבלים לעזה באופן חד צדדי וללא כל תמורה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News