accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

"הרמטכ"ל לא מתרגש מהמכתבים שקוראים להפסקת הלחימה"

הלל ביטון רוזן

הלל ביטון רוזן

יז ניסן ה'תשפה (15.04.25)

53

19

like

80

dislike

לאחר פרסום מכתבי הסרבנים, גורם בכיר בצה"ל מוסר לחדשות 14 כי הרמטכ"ל לא מתרגש מהמכתבים הקוראים להפסקת הלחימה • במהלך היום, קיים הרמטכ"ל הערכת מצב ברצועת עזה


בעקבות מכתבי הסרבנים בימים האחרונים, גורם בכיר בצה״ל מסר היום (שלישי) לחדשות 14: "הרמטכ״ל לא מתרגש מהמכתבים שקוראים להפסקת הלחימה, הוא ממוקד כולו בהשגת הניצחון בכל זירות הלחימה".

מוקדם יותר היום, הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, קיים הערכת מצב וסיור שטח בשג'עייה שבצפון רצועת עזה, יחד עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף יניב עשור, מפקד אוגדה 252, תת-אלוף יהודה וואך ומפקדים נוספים. כמו כן, אישר הרמטכ"ל את התוכניות המבצעיות להמשך הלחימה, בהגנה ובהתקפה.

maximize-image
הרמטכ"ל אייל זמיר בביקור בעזה | צילום: דובר צה"ל

במהלך הערכת המצב, הבהיר הרמטכ"ל כי אין מקום לסרבנות בצבא: "צה"ל ימשיך לפעול באופן ממלכתי ולא יאפשר למחלוקות לחדור לשורותיו. לחיילי המילואים יש זכות להביע דעה כשאינם בשירות מילואים פעיל, כאזרחים, בכל נושא ובאופן דמוקרטי".

עקבו אחרינו גם ב-Google News