פרסום ראשון: השופטת רות רונן הורתה היום (שלישי) על ביטול האיזוק האלקטרוני של נגד המילואים ארי רוזנפלד. רוזנפלד ישאר במעצר בית מלא על בסיס התנאים שנקבעו אך ללא האיזוק האלקטרוני.
בשבוע שעבר, אישר בית המשפט לרוזנפלד להשתחרר ממעצר בית באזיק אלקטרוני במהלך ליל הסדר וחג שני של פסח. רוזנפלד יחגוג את החג השני עם משפחתו בירושלים.

רוזנפלד, נמצא בחודשיים האחרונים במעצר בית תחת איזוק אלקטורני, זאת לאחר ששהה במעצר במשך ארבעה חודשים. לפני כחודש, דחה בית המשפט את בקשתו להשתחרר ממעצר בעקבות העיכוב בפתיחת משפטו.
