סגן נשיא ארצות הברית, ג'יי .די. ואנס, התייחס למלחמת המכסים של מדינתו על אירופה ומדינות נוספות, ואמר כי בריטניה ואמריקה יוכלו להגיע להסכם סחר ביניהן: "אנחנו בהחלט עובדים קשה מאוד עם ממשלתו של קיר סטארמר". כך דווח היום (שלישי) ב-"טלגרף" הבריטי.
ואנס הדגיש את חיבתו הרבה של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, כלפי משפחת המלוכה, ובפרט למלכה אליזבת השנייה, וציין כי קשריו העסקיים עם בריטניה הם בין הסיבות לכך שברצונו לקדם ולהשיג הסכם סחר עמה.

לאתר החדשות הבריטי – UnHerd, אמר סגן הנשיא כי "הנשיא באמת אוהב את הממלכה המאוחדת, זו מערכת יחסים חשובה מאוד. הוא איש עסקים ויש לו מספר קשרים עסקיים חשובים בבריטניה. אני חושב שיש סיכוי טוב, שנגיע להסכם גדול שהוא לטובת שתי המדינות".
