accessibility-icon
share-icon
קרדיט: המהדורה המרכזית

ביקורת נוקבת מצד בוגרי תלפיות על המכתב שקרא להפסקת המלחמה

ישי פרידמן

ישי פרידמן

טז ניסן ה'תשפה (14.04.25)

30

15

like

0

dislike

בימים האחרונים פורסמו מכתבים ועצומות של חיילי מילואים, בהם טייסים ואנשי תלפיות, הקוראים להפסיק את הלחימה ולהחזיר את החטופים • הרמטכ"ל הגיב בחדות, וחלק מבוגרי תלפיות הביעו התנגדות למכתב, בטענה שהוא מערב פוליטיקה בצבא בזמן מלחמה


בימים האחרונים מתפרסמות כל מיני עצומות ומכתבים של חיילי מילואים שקוראים לעצור את המלחמה ולהחזיר את החטופים. זה התחיל במכתב של טייסים ואנשי חיל האוויר במיל', מכתב שזכה לתגובה מהירה וחדה מצד הרמטכ"ל ומפקד חיל האוויר.

לאחרונה פורסמה גם עצומה מצד חיילים ששרתו בתכנית תלפיות, אותה תכנית יוקרתית של צה"ל, שמייצרת את העתודה הטכנולוגית של הצבא. גם העצומה הזו קראה להפסקת המלחמה אבל מה שמעניין בעצומה הזו שהיא גררה לא מעט תגובות ביקורתיות.  היו לא מעט יוצאי יחידה שלא אהבו את המכתב וראו בו ערבוב של פוליטיקה בתוך צה"ל ובזמן מלחמה.

maximize-image
הפגנות פעילי "אחים לנשק" מול משרד הביטחון | צילום: חיים גולדברג פלאש 90

בניגוד למכתבים קודמים של בוגרי תלפיות, שם חתמו מעל 500 איש, בימי הרפורמה המשפטית, כאן במכתב האחרון חתמו כ-180 איש בלבד. וגם העצומה עצמה, כאמור, גררה ביקורת נוקבת מצד בוגרי תכנית תלפיות שלא אהבו את הערבוב של עצומה פוליטית עם שם היחידה הצבאית.

ביקורת נוקבת מצד בוגרי התכנית הצבאית 'תלפיות' על המכתב שקרא להפסקת המלחמה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News