חשוד ערבי צילם את כוחות צה"ל במחנה הפליטים בג'נין, ברח לבית החולים הממשלתי, המשמש גם כמפקדת טרור ונעצר על ידי חיילי חטיבת כפיר. אולם, על אף שביצע מעשה אסור, הוא שוחרר בשל אי קבלת אישור מראש ממפקד האוגדה להיכנס לבית החולים.
על פי התחקיר הראשוני, החשוד הערבי צילם את כוחות צה"ל ללא אישור סמוך למחנה הפליטים בג'נין. כאשר לוחמינו החלו במרדף אחריו, הוא ברח לבית החולים. על אף שכוחותינו הצליחו לשים את ידיהם עליו ולעצור אותו, הוא שוחרר. לדברי צה"ל הכוח פעל על דעת עצמו ולא קיבל אישור להיכנס לבית החולים כפי שנצרך.

על רקע שחרור החשוד הערבי, גורם ביטחוני למסר חדשות 14: "בלוט ודולף שבויים בקונספציה של הימים לפני המלחמה. בתי חולים האלה משמשים מכסות למחבלים, חוסר הגיבוי ללוחמים במקרה המדובר יעלה לנו ביוקר".
