הכתובת על הקיר בפעם השלישית: הערבי בן ה-20 מבית חנינה, שפרץ לבסיס אוגדת איו"ש בשבוע שעבר בפעם השנייה, שוחרר כבר באותו היום לביתו. גורמים ביטחוניים טענו שמדובר באדם הלוקה בנפשו.
יחד עם זאת, מדובר במחדל ביטחוני חמור, שהכתובת כבר נמצאת על הקיר זו הפעם השלישית, כאשר ייתכן כי בפעם הבאה החשוד יוכל לגרום לכוחותינו נזק ממשי. אותו ערבי שמוכר לכוחות הביטחון, חדר לבסיס זה כבר פעמיים, זאת מבלי שמערך האבטחה הבחין בו. חיילים שעברו לידו עצרו אותו ודיווחו למפקדים.

בשני מקרי הפריצה, החשוד הערבי הצליח להסתובב בצורה חופשית בשטח בסיס האוגדה. נדמה כי בצה"ל לא הפיקו את הלקחים הנדרשים מהאירוע החמור ומנסים להכיל את האירוע, שכן גורם ביטחוני מסר כי מדובר ב"ערבי לוקה בנפשו".
