accessibility-icon
share-icon
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

הרמטכ"ל לשעבר: "נתניהו? אויב שיש לקחת בשבי"; הליכוד: "הסתה"

מיכל בקשי

מיכל בקשי

טז ניסן ה'תשפה (14.04.25)

354

26

like

57

dislike

לאחר שהרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ כינה את ראש הממשלה בנימין נתניהו "אויב", הליכוד הוציאו הודעת גינוי לדבריו של הרמטכ"ל לשעבר ותקפו: "חלוץ לא מייצג את צה"ל" • לדבריהם, חלוץ מייצג קומץ קיצוני ואנרכיסטי "שנכנעים לתכתיבי האויב"


לאחר שהרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ כינה את ראש הממשלה בנימין נתניהו "אויב", הליכוד הוציאו הודעת גינוי לדבריו של הרמטכ"ל לשעבר ותקפו: "חלוץ לא מייצג את צה"ל, לא את הציבור, ולא את הערכים שעליהם מושתתת הדמוקרטיה".

"חלוץ, הרמטכ"ל הכושל בתולדות צה"ל, שמכר את מניותיו ערב מלחמת לבנון השניה, ודאג שמניותיו לא יפלו במקום שחיילינו לא יפלו — קורא לראש הממשלה אויב שיש לקחת אותו בשבי", נכתב בהודעה, "זה לא חופש ביטוי — זאת הסתה חמורה נגד הדמוקרטיה שמעודדת את הקריאות לרצח ראש הממשלה שמגיעות מהשמאל הקיצוני".

"חלוץ לא מייצג את צה"ל, לא את הציבור, ולא את הערכים שעליהם מושתתת הדמוקרטיה, אלא רק קומץ פנסיונרים אנרכיסטים, מדושנים ולא רלוונטיים שנכנעים לתכתיבי האויב". כזכור, חלוץ כינה את ראש הממשלה בנימין נתניהו "אויב" והגדיר אותו כ"איום מיידי על ביטחונה של מדינת ישראל" בריאיון לגיא פלג ב-N12.

עקבו אחרינו גם ב-Google News