הרמטכ״ל, רב-אלוף אייל זמיר, נפגש היום (שישי) עם שורדת השבי, נעמה לוי ואחיה עמית, ובת-דודתם של החטופים גלי וזיו ברמן, מאי מאייר, שהגיעו להעניק לו הגדה לחג פסח. הרמטכ״ל הודה להם, ואמר: ״חג הפסח אינו שלם בלי החטופים שלנו. אנחנו מחויבים להחזיר את כולם״.
נעמה לוי, בת 20 מרעננה, שירתה כתצפיתנית בצה"ל ונחטפה על ידי מחבלי חמאס במהלך טבח השבעה באוקטובר ממוצב נחל עוז. לאחר 477 ימים בשבי היא שוחרר במסגרת העסקה עם ארגון הטרור הרצחני יחד עם 3 תצפיתניות נוספות – קארינה ארייב, לירי אלבג ודניאלה גלבוע.

גלי וזיו ברמן, תאומים בני 27 מהקיבוץ כפר עזה, נחטפו מביתם בכפר עזה. לאחר כמעט 500 ימים בשבי, התקבלו אותות חיים מהשניים, אך נודע כי הם מוחזקים בנפרד בתנאים קשים אצל שוביהם. בפוסט שפרסם גלי ברמן לפני חג הפסח ברשת הפייסבוק בשנת 2011 הוא כתב: "חג שמח חברים, שיהיה פסח שמח לכולם ושגלעד שליט כבר יחזור מהר הביתה".

"הכתובת הייתה על הקיר": דודתם של גלי וזיו על החטופים ששבו
הפוסט מדבר על החייל גלעד שליט שנחטף בהיותו בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלי חמאס. הוא הוחזק בשבי ברצועת עזה במשך כחמש שנים וארבעה חודשים עד ששוחרר בעסקה תמורת שחרור 1,027 מחבלים מבתי הכלא, שרבים מהם חזרו לפעילותם הרצחנית ובתוכם רב המרצחים יחיא סינוואר שעמד מאחורי טבח השבעה באוקטובר.
