שר האנרגיה והתשתיות וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני אלי כהן טען היום (חמישי) בריאיון ליעקב ברדוגו כי "אסור לנהוג בסלחנות כלפי הסרבנות – היחידים ששואפים עידוד ממכת הטייסים הם החמאס".
כהן הוסיף כי ההחלטה של הרמטכ"ל אייל זמיר להדיח את החותמים – הייתה נכונה: "אסור לחזור מאותה החלטה. כשאנחנו היינו באופוזיציה, כשהיו החלטות שערורייתיות – לבוא ולעשות את הסכם אוסלו, או להתנתק מרצועת עזה – מעולם לא חשבנו לקרוא לסרבנות".

עוד טען שר האנרגיה והתשתיות כי "אני רואה באמת את אלו שצועקים 'לדמוקרטיה', שהגיעו גם לבית המשפט השבוע – הם אלו האחרונים שרוצים דמוקרטיה. הם לא מקבלים את שלטון העם".
כזכור, גם ראש הממשלה בנימין נתניהו גיבה את החלטתם של שר הביטחון ישראל כ"ץ והרמטכ"ל אייל זמיר, להדיח את חותמי מכתב הטייסים: "סרבנות היא סרבנות – גם כשהיא נאמרת במרומז ובשפה מכובסת".
