accessibility-icon
share-icon
מתוך "סופשבוע"

השר אלי כהן: "היחידים ששואפים עידוד ממכתב הטייסים הם החמאס"

רבקה שורק

רבקה שורק

יב ניסן ה'תשפה (10.04.25)

16

12

like

78

dislike

שר האנרגיה והתשתיות טען כי ההחלטה להדיח את חותמי מכתב הטייסים היא החלטה נכונה והדגיש: "כשאנחנו היינו באופוזיציה, כשהיו החלטות שערורייתיות – לבוא ולעשות את הסכם אוסלו, או להתנתק מרצועת עזה – מעולם לא חשבנו לקרוא לסרבנות"


שר האנרגיה והתשתיות וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני אלי כהן טען היום (חמישי) בריאיון ליעקב ברדוגו כי "אסור לנהוג בסלחנות כלפי הסרבנות – היחידים ששואפים עידוד ממכת הטייסים הם החמאס".

כהן הוסיף כי ההחלטה של הרמטכ"ל אייל זמיר להדיח את החותמים – הייתה נכונה: "אסור לחזור מאותה החלטה. כשאנחנו היינו באופוזיציה, כשהיו החלטות שערורייתיות – לבוא ולעשות את הסכם אוסלו, או להתנתק מרצועת עזה – מעולם לא חשבנו לקרוא לסרבנות".

maximize-image
הרמטכ"ל אייל זמיר | צילום: דובר צה"ל

עוד טען שר האנרגיה והתשתיות כי "אני רואה באמת את אלו שצועקים 'לדמוקרטיה', שהגיעו גם לבית המשפט השבוע – הם אלו האחרונים שרוצים דמוקרטיה. הם לא מקבלים את שלטון העם".

כזכור, גם ראש הממשלה בנימין נתניהו גיבה את החלטתם של שר הביטחון ישראל כ"ץ והרמטכ"ל אייל זמיר, להדיח את חותמי מכתב הטייסים: "סרבנות היא סרבנות – גם כשהיא נאמרת במרומז ובשפה מכובסת".

עקבו אחרינו גם ב-Google News