הראשון לציון הרב שלמה עמאר התארח היום (חמישי) בתוכנית של יעקב ברדוגו והתייחס להלכות המיוחדות הנהוגות השנה כאשר חג הפסח יחגג במוצאי שבת. הרב ציין כי את מצוות ביעור חמץ ובדיקת חמץ עושים כבר הערב, מחר יש לבער אותו עד השעה עשר וחצי בבוקר.
לדברי הרב, ביעור החמץ נעשה ביום שישי בבוקר, זאת "למרות שמותר כל היום, אבל נוהגים כדי לשמור על ההרגל, המנהג הרגיל. כמובן, יש פה דברים, חוץ מה שמקדימים, כי אסור לבדוק בליל שבת. יש עוד דבר, שבליל שבת וביום שבת הבוקר חייבים לאכול סעודת שבת.

"יש מתירים לאכול מצות מבושלות או מטוגנות, ויש עדות שלמות שנוהגים שלא טועמים מצות מפסח ואפילו לפני כן. מבערים את כל החמץ לפני השבת וכל הבישולים של השבת יהיו כשרים לפסח, בסירים וכל הכלים כשרים, כמו פסח הרגיל, אלא שמשאירים כמה פיתות – שיעור שמעריכים שיוכלו בני הבית הנמצאים
בשביל ליל שבת ובשביל יום שבת ובוקר, כדי לקיים סעודות כהלכתם".
