גל חדש של איומים כלפי נבחרי ציבור: מעטפה חשודה נשלחה היום (חמישי) לביתו של סגן השר אלמוג כהן, בעיר אופקים. הדיווח הועבר מיידית לגורמי האכיפה והבטחון במשטרת ישראל ובמשרד רה״מ. כהן ובני משפחתו הונחו להסתגר בביתם עד לסיום הבדיקות, בהתאם להנחיית גורמי הביטחון.
כהן אינו היחיד, הוא מצטרף לחברי קואליציה נוספים שקיבלו בימים האחרונים מכתבי איומים. הבוקר נשלחה לביתם של ח"כ אריאל קלנר, צביקה פוגל, וחנוך מלביצקי מעטפה חשודה. בשלב זה לא ידוע מה בדיוק הכילו המעטפות, והנושא נמצא בבדיקה. צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשייה חל גם על מקרה זה.

במכתב שנשלח לח"כ מילבצקי נכתב: "לאחר מלחמת העולם השנייה התארגנה קבוצה בראשות אבא קובנר שנקראה 'הנוקמים היהודים', שפעלה והצליחה לפגוע ולנקום בנאצים שנותרו בחיים בתום הקרבות. חלקם נשפטו ונכלאו, חלקם הצליחו להימלט, וקבוצת הנוקמים הצליחה לחסל חלק מהם – בין בפגיעה ישירה בנשק חם ובין באמצעים אחרים כמו הרעלה. פעולות הנקם בוצעו במרחבים עירוניים וכפריים ובמחנות שבויי מלחמה נאצים. פעילות הקבוצה נמשכה תקופה מסוימת ולבסוף דעכה, ותועדה בסרטים ובספרים".
המכתב ממשיך ומציג קבוצה בשם "הנוקמים הישראלים": "אנו, הנוקמים הישראלים!, פועלים בהשראת 'הנוקמים היהודים'. הארגון הוקם בקיץ 2023 על ידי קבוצה של ישראלים ממקומות שונים בארץ ומחו"ל. אין בינינו נפגעים ישירים או בני משפחות נפגעים, פצועים או חללים מהשנים האחרונות, ואיננו מתיימרים לייצגם או פועלים בשמם. ייתכן שהם אף יגנו אותנו, וזה מקובל עלינו. אנו חדורי מטרה ופועלים מטעם עצמנו בלבד, מתוך כאב על משפחות נפגעי הטרור ומתוך אמונה בצדקת דרכנו שתביא שינוי".

בהמשך מפרט המכתב: "אנו קבוצה של כמה עשרות חברים, גברים ונשים ממגזרים שונים – מצביעי ימין ושמאל, בני מפלגות דתיות, תושבי יהודה ושומרון, חובשי כיפות סרוגות ושחורות, וגם חילונים. אנו עוסקים במקצועות שונים, עצמאים ושכירים בחברות פרטיות ובמשרדי ממשלה".
בסעיף "דרכי פעולה" נכתב: "אנו אוספים מידע מהאינטרנט, רשתות חברתיות ורשומות ממשלתיות, כולל גישה למחשבים במשרדי ממשלה. אנו מרכזים מידע על מחבלים וכתובותיהם וכתובות בני משפחתם בערים וכפרים. התחלנו לפעול לפני מספר חודשים, ובישיבה קרובה נתחלק לכיתות ביצוע ממודרות – כל כיתה עם מטרה נפרדת, ללא ידיעת הכיתות האחרות, מטעמי בטחון שדה".
