רותי סטרום, אימם של איתן הורן השבוי בעזה ואחיו יאיר שחזר לפני מספר שבועות, סיפרה היום (חמישי) בראיון לעידו טאובר כי היא ובנה השלישי עמוס לא חגגו שום חג מאז נחטפו שני בניה בשבעה באוקטובר: "גם לא היינו ביחד באותו יום כי לא יכולנו".
סטרום מחכה לחזרת יאיר ועמוס מארה"ב כדי לדעת האם הם יחגגו את חג הפסח המתקרב, בהתאם לרצונו של יאיר. "הם היו בהרבה פגישות, דיברו, ביקשו שיחזירו את איתן ואת כל החטופים ואנחנו מקווים שמשהו יקרה", סיפרה אם החטוף על פעילותם מעבר לים, "אני יודעת ששמעו אותם ואני יודעת שהנשיא טראמפ עשה הכל כדי שיאיר שלי יהיה כאן ואני מקווה שהוא ימשיך לעזור לנו, לכולם".

"אני הייתי רוצה שבשבוע הראשון שזה קרה יביאו את כולם, אבל אני לא יודעת איך צריכים לעשות את זה", הוסיפה רותי והביעה אופטימיות: "אף על פי הזמן שעובר והחטופים לא חוזרים אני יודעת ואני בטוחה שאיתן שלי וכל החטופים יחזרו אלינו".
