accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך חדשות 14

"מאז שהם נחטפו לא חגגנו שום חג": אם החטוף בעזה בריאיון כואב

דביר כהן

דביר כהן

יב ניסן ה'תשפה (10.04.25)

2

like

0

dislike

רותי סטרום, אימם של איתן הורן השבוי בעזה ואחיו יאיר שחזר לפני מספר שבועות, סיפרה כי היא ובנה השלישי עמוס לא חגגו שום חג מאז השבעה באוקטובר • למרות הכאב הגדול היא שומרת על אופטימיות: "אני בטוחה שאיתן שלי וכל החטופים יחזרו אלינו" • צפו בריאיון המלא


רותי סטרום, אימם של איתן הורן השבוי בעזה ואחיו יאיר שחזר לפני מספר שבועות, סיפרה היום (חמישי) בראיון לעידו טאובר כי היא ובנה השלישי עמוס לא חגגו שום חג מאז נחטפו שני בניה בשבעה באוקטובר: "גם לא היינו ביחד באותו יום כי לא יכולנו".

סטרום מחכה לחזרת יאיר ועמוס מארה"ב כדי לדעת האם הם יחגגו את חג הפסח המתקרב, בהתאם לרצונו של יאיר. "הם היו בהרבה פגישות, דיברו, ביקשו שיחזירו את איתן ואת כל החטופים ואנחנו מקווים שמשהו יקרה", סיפרה אם החטוף על פעילותם מעבר לים, "אני יודעת ששמעו אותם ואני יודעת שהנשיא טראמפ עשה הכל כדי שיאיר שלי יהיה כאן ואני מקווה שהוא ימשיך לעזור לנו, לכולם".

maximize-image
יאיר הורן עם אימו במסוק בעת חזרתו משבי חמאס | צילום: דובר צה"ל

"אני הייתי רוצה שבשבוע הראשון שזה קרה יביאו את כולם, אבל אני לא יודעת איך צריכים לעשות את זה", הוסיפה רותי והביעה אופטימיות: "אף על פי הזמן שעובר והחטופים לא חוזרים אני יודעת ואני בטוחה שאיתן שלי וכל החטופים יחזרו אלינו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News