תקרית חמורה בבסיס של אוגדת יהודה ושומרון: לפני זמן קצר (רביעי) ערבי חדר לבסיס האוגדה, וזאת מבלי שמערך האבטחה הבחין בו. חיילים שעברו לידו עצרו אותו ודיווחו למפקדים. החשוד נלקח לחקירה, אין נפגעים באירוע.
מדובר במחדל חמור במיוחד, שכן רק לפני מספר חודשים, אותו ערבי חדר לאותו בסיס, ובשני המקרים הצליח להסתובב בצורה חופשית בשטח בסיס האוגדה. נדמה כי בצה"ל לא הפיקו את הלקחים הנדרשים מהאירוע החמור.

עוד נדמה כי בצה"ל מנסים להכיל את האירוע, שכן גורם צבאי בכיר מסר כי "מדובר ב'פלסטיני' הלוקה בנפשו ולא היה חמוש, ומוכר לכוחות הביטחון בשל ניסיון חדירה נוסף לבסיס שביצע לפני מספר חודשים".
