לוחמי צוות הקרב החטיבתי של גבעתי בפיקוד אוגדת עזה (143) פועלים בימים אלה במרחב שכונת 'שאבורה' שברפיח. במסגרת הפעילות, הכוחות איתרו ופעלו להשמדת עשרות אמצעי לחימה ותשתיות טרור, ובהם פיר מנהרה שאותר בסמוך לאחד המבנים במרחב ומצבור פצצות מרגמה שנועדו לשמש נגד הכוחות.
כמו כן, חוסלו מספר מחבלים שפעלו במרחב והיוו איום. "כוחות צה"ל ימשיכו לפעול נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל", נמסר מטעם דובר צה"ל.
צפו בתיעודים:







