accessibility-icon
share-icon
טנק בעזה. צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
טנק בעזה. צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

המדינה חתמה על עסקת ענק עם חברה ישראלית לאספקת חלקי טנקים

שירה קריפס

שירה קריפס

יא ניסן ה'תשפה (09.04.25)

7

7

like

1111

dislike

משרד הביטחון חתם על עסקה עם חברת ׳עשות אשקלון׳ לתיקון ואספקת חלקי חילוף כלי קרב משוריינים בהיקף של כ- 100 מיליון ש"ח • העסקה נועדה בין היתר לקידום רכש ׳כחול לבן׳ בדגש על תעשיות הביטחון בפריפריה


משרד הביטחון הודיע היום (רביעי) על חתימת עסקה בהיקף של כ- 100 מיליון ש"ח עם חברת 'עשות אשקלון' עבור תיקון ואספקת חלקי חילוף לטנקי המרכבה ונגמ״שי הנמר.

מדובר בצעד נוסף במהלך רחב לחיזוק כשירות רכבי הקרב המשוריינים – טנקי המרכבה ונגמ"שי הנמר והאיתן, שמהווים מרכיב מרכזי בתמרון היבשתי וצברו מעל מיליון קילומטרים של נסיעה במהלך מלחמת חרבות ברזל.

maximize-image
מפעל לייצור חלקי חילוף לרכבי קרב משוריינים | צילום: משרד הביטחון

מפעל 'עשות אשקלון' מתמחה בייצור מערכות הנעה, ממסרות ומכלולים לכלי רכב משוריינים, פועל באשקלון ומעסיק כ-500 עובדים, כאשר כ-80% מהם תושבי אשקלון, עוטף עזה ויישובי הדרום.

עקבו אחרינו גם ב-Google News