משרד הביטחון הודיע היום (רביעי) על חתימת עסקה בהיקף של כ- 100 מיליון ש"ח עם חברת 'עשות אשקלון' עבור תיקון ואספקת חלקי חילוף לטנקי המרכבה ונגמ״שי הנמר.
מדובר בצעד נוסף במהלך רחב לחיזוק כשירות רכבי הקרב המשוריינים – טנקי המרכבה ונגמ"שי הנמר והאיתן, שמהווים מרכיב מרכזי בתמרון היבשתי וצברו מעל מיליון קילומטרים של נסיעה במהלך מלחמת חרבות ברזל.

מפעל 'עשות אשקלון' מתמחה בייצור מערכות הנעה, ממסרות ומכלולים לכלי רכב משוריינים, פועל באשקלון ומעסיק כ-500 עובדים, כאשר כ-80% מהם תושבי אשקלון, עוטף עזה ויישובי הדרום.
