העיתונאי דוד ורטהיים עורר סערה היום (שלישי) כשאמר כי "תמיד כשיש פיצוץ בבג"צ, זה מהמיעוט הביביסטי". לדבריו, משפחות שכולות המשתייכות לקבוצה זו מנצלות את מעמדן כדי לתקוף את התקשורת ואת המחאה. בתגובה, יותם זמרי, תקף אותו בפטריוטים ואמר: "תגיד תודה שעם ישראל הוא מיעוט סובלני, אם היית מדבר ככה על חללים אמריקאיים לא היית מוציא את הראש מהפחד".

המתקפה הנוראית של עורך באתר וואלה נגד משפחות שכולות
בציוץ המלא שפרסם ורטהיים נכתב: "איכשהו תמיד כשיש ידיעה על משפחות שכולות שפוצצו דיון בבג״צ זה תמיד משפחות שכולות מהמיעוט הביביסטי, שבחסות השכול מופיעים כל שני וחמישי בערוץ 14 ותוקפים את התקשורת-שב"כ-רמטכ"ל-מחאה וכו׳. אם מותר לגדף את לירי אלבג, אז גם האמת הזו צריכה להיאמר".

יותם זמרי הגיב בחריפות ואמר: "איציק בונצל ויהושע שני הם גיבורים, הרפש האנושי הזה שנקרא דוד ורטהיים מרשה לעצמו לקרוא להורים שכולים 'מהמיעוט הביביסטי', אתה לא ראוי לדרוך על האדמה שהם דורכים, תגיד תודה ורטהיים על כמה שעם ישראל סובלני ומוכן לספוג אמירות קשות מדי – כי אם היית מדבר ככה על חללים אמריקאים לא היית מוציא את הראש מהבית מרוב פחד".
כזכור, הדיון בעתירות להדחת ראש השב"כ רונן בר התחדש ללא קהל, זאת לאחר המהומות שבמסגרתן השופטים הורו להוציא את הקהל מחוץ לאולם. כתבנו הפוליטי מוטי קסטל דיווח כי דובר בית המשפט הודיע כי הדיון לא יתחדש ללא קהל. ח"כ טלי גוטליב והאבות השכולים איציק בונצל ויהושע שני הוצאו בכוח מהדיון.
