כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן מדווח על מחבלת חמושה בסכין שהגיעה היום (שלישי) חמושה בסכין לצומת גיתי שבשומרון על מנת לבצע פיגוע בתחנת האוטובוס לכיוון יישובי גוש קנה. היא נוטרלה במקום ואין נפגעים באירוע.
בצה"ל עדכנו לגבי כך: "באשר לאירוע סמוך לצומת גיתי אבישר, נכון לכרגע הדיווח הוא על מחבלת שזרקה אבנים לעבר כוחות צה״ל ולעבר רכבים ישראלים. הכוח שהיה באזור ירה לעברה ונטרל אותה, וכן נמצאה עליה סכין".

רק לפני 4 חודשים מחבל ביצע פיגוע ירי קשה בצומת גיתי. שלושה בני אדם נפצעו באורח קשה וכל השאר נפצעו באורח קשה. בתיעוד שפורסם מזירת הפיגוע, נראה האוטובוס שנפגע עומד בתחנה ואוסף אנשים, כאשר לצידו עומדים שני לוחמי צה"ל שמשוחחים ביניהם. לפתע נפתחת אש על האוטובוס מצידו השני, וחלונות מתפוצצים כתוצאה מהירי.
בעוד הטרור משתולל ביהודה ושומרון, אלוף פיקוד מרכז אבי בלוט בחר להתמקד בריסוס גרפיטי של לוחמים. כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן גיוו כי גדוד מילואים התפרק בעקבות החלטות של אלוף פיקוד המרכז אבי בלוט בטענה ששני לוחמים ריססו גרפיטי של מגן דוד בפעילות מבצעית.

