השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, התייחס הבוקר (שלישי) לדיון בבג"צ בעתירות נגד הדחת ראש השב"כ רונן בר, ותקף: "זה לא דמוקרטי, זה לא מקצועי – וזה גם לא יצליח".
"יש להצטער שראש השב"כ נאחז בקרנות המזבח, במקום להבין את הרמז וללכת הביתה", תקף בחריפות את בר, "הוא פעם אחר פעם מנסה להישאר בכוח בתפקידו. זה לא דמוקרטי, זה לא מקצועי – וזה גם לא יצליח".

הדיון התחדש ללא קהל – מהומות מחוץ לאולם הדיונים
במהלך הדיון החלו מהומות של המתנגדים לדיון, וטוענים כי אין לבית המשפט העליון את הסמכות לסכל את החלטת הממשלה בנוגע לפיטורו של בר. לאחר המהומות, שבמסגרתן השופטים הורו להוציא את הקהל מחוץ לאולם, כתבנו הפוליטי מוטי קסטל דיווח כי דובר בית המשפט הודיע כי הדיון לא יתחדש ללא שהקהל יצאו החוצה.
ח"כ טלי גוטליב הוצאה בכוח מהדיון. בנוסף, האב השכול איציק בונצל התפרץ לדיון וצעק בכאב: "ובגללו אין לנו ילדים. בגללו הילדים שלנו בהר הרצל. אדם שידיו מגואלות על דם של הילדים שלנו. אתם תשבו בליל הסדר ואצלנו יהיה כיסא חסר". עוד הוסיף בונצל כי "דמי ילדנו זועקים מהאדמה. איך יכול להיות שהוא נשאר".
** אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו נא לפנות ל-[email protected]
