נשיא בית המשפט העליון יצחק עמית חידש מוקדם יותר היום (שלישי) את הדיון נגד הדחת ראש השב"כ רונן בר והתייחס לזעקות שנשמעו באולם והובילו להפסקתו: "זה אירוע חמור. בשום מקום בעולם זה לא קורה. החוק קובע כי אנו ננהל את הדיון ללא מורא", כך דיווח כתבנו הפוליטי מוטי קסטל.
עו"ד איציק בם מחה על גרירתו של מרשו יהושע שני, אביו של אורי שני הי"ד, מאולם בית המשפט והדגיש כי "הוא שילם מחיר מספיק גבוה כדי לנכוח בהצגה הזאת. מחיר שאף אחד מהנוכחים לא שילם".

בתגובה השיב עמית כי "יש לי תחושה שלא כולם מבינים את החוק אני אקרא את לשונו וזאת אזהרה. כל מי שנוכח באולם וזה כולל חברי כנסת". כזכור, בעקבות המהומות השופט יצחק עמית דרש מהסדרנים במקום להוציא בכוח מהאולם את חברת הכנסת טלי גוטליב. אבות שכולים נוספים פונו החוצה.
שר המשפטים יריב לוין אמר על הסערה: "הזעקות שנשמעות היום באולם בית המשפט העליון מהדהדות את זעקתם של מיליונים, שזכויותיהם נרמסות ושההכרעה הדמוקרטית שקיבלו בקלפי נלקחת מהם על ידי קומץ שופטים יהירים ומנותקים".
