ברקע הדיון המתנהל הבוקר (שלישי) בבג"צ על פיטורי ראש השב"כ רונן בר, ח"כ משה סעדה התראיין בתוכנית "ישראל הבוקר" ואמר כי לבית המשפט אין לגיטימציה למנוע את הפיטורים: "רונן בר כשל כשל נוראי – מודיעיני בשישי לאוקטובר, מבצעי בשביעי לאוקטובר. אני חושב שזה מגיע לרף הפלילי מה שאנחנו יודעים ומה שבית המשפט הגבוה לצדק יודע".
סעדה הסביר כי מעבר לכשל, ראש השב"כ לא הפסיק לתת תירוצים סדרתיים מדוע הוא לא עוזב את תפקידו. לדברי חבר הכנסת, ניגוד העניינים לכאורה מול חקירת לשכת רוה"מ לא אמור להיות רלוונטי ולגרום לבג"צ למנוע את הפיטורים: "מה זה שרשרת חסינות הניגוד עניינים?! עכשיו אי אפשר לפטר את האיש הזה שכשל את הכשל הכי נוראי?!"

"אני לא מוכן לתת שום לגיטימציה לבג"צ לקבל החלטה אחרת", הצהיר סעדה, "אין שום לגיטימציה להשאיר את האיש הזה דקה אחת". חבר הכנסת הדגיש כי בעולם מתוקן בר צריך לפרוש ולהיחקר ע"י ועדת חקירה, וכי ייתכן שאחריותו מגיעה לרף הפלילי: "יש לו דם על הידיים – אני מזכיר לכם, זה האיש שלא הזעיק את ראש הממשלה בשביעי לאוקטובר בבוקר".
