ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש (ראשון) בבלייר האוס בוושינגטון עם מזכיר המסחר של ארצות-הברית, הווארד לוטניק, ועם נציב הסחר, ג'יימיסון גריר. מטעם לשכת ראש הממשלה נמסר כי הפגישה הייתה חמה ופרודוקטיבית, והתנהלה ברוח טובה.
עם הגעתו של נתניהו לבלייר האוס, קיבלו את פניו מפגינים הקוראים לעסקה מול חמאס ומתנגדים למדיניות ראש הממשלה. המפגינים צעקו "רוצח תינוקות" וקראו לטראמפ לא ליפול לפח של נתניהו.
⚡️🇺🇸🇮🇱BREAKING:
Protesters shouted “baby killer” as Israeli PM Netanyahu’s motorcade arrived at Blair House in Washington, D.C. for meetings with U.S President Trump tomorrow at the White House. pic.twitter.com/htHmIkOGdP
— Suppressed News. (@SuppressedNws) April 6, 2025
במקביל להפגנות הישראלים, התקיימו גם הפגנות של פרו-פלשתינים מול הבלייר האוס, שם נתניהו שוהה הלילה.
Pro-Palestine protesters demonstrate outside of Blair House where Israeli PM Benjamin Netanyahu is staying overnight#Washington
— Moh Musthafa Hussain (@musthafaaa) April 7, 2025
בהמשך היום צפוי רה"מ נתניהו להיפגש עם נשיא ארה"ב טראמפ. השניים צפויים לקיים הערב, סביב השעה 21:30 שעון ישראל, מסיבת עיתונאים משותפת היישר מהבית הלבן.

נתניהו וטראמפ צפויים לקיים מסיבת עיתונאים משותפת בשעה 21:30
מה על הפרק? המכסים, האיום האיראני איראן והמאמצים לשחרור החטופים מרצועת עזה. בנוסף, ייתכן וגם נושא הנורמליזציה מול סעודיה יהיה בין הנושאים שידונו. טראמפ ירצה להשיג משהו לקראת הביקור שלו בסעודיה, ואולי גם בקטאר לאחר שהצהיר כי יבקר שם וההערכות הן כי הביקור יתקיים בתחילת חודש מאי.
